Неделя, Август 31, 2008

Доматите могат да бъдат ключът към младата кожа

Плодовете и зеленчуците могат да ви помогнат да се предпазите от вредното влияние на слънцето върху кожата.

- Плодовете и зеленчуците винаги са много важна част от менюто, благодарения на антиоксидантите. Новите изследвания показват, че доматите запазват младежкия вид на кожата.

Това са резултати от изследване в университета Манчестър, в което участвали 10 човека, които в продължение на 12 седмици всеки ден са яли доматена паста със зехтин и други 10 човека, които не са яли нищо с домати. Кожата им била излагана на ултравиолетови лъчи. Екипът установил значително подобрение в способностите на кожата да се предпазва в групата, приемала доматена паста.
"Доматената диета повишава нивото на проколаген в кожата, което предполага защита от слънчево изгаряне", казва професор Родс от университета в Манчестър.

"Това не беше голямо количество домати, а само толкова, колкото всеки може да си набавя сам в ежедневното си меню. Едва ли някой ще повярва, че яденето на домати може да замени продуктите за защита от вредното слънчево влияние, но те могат да бъдат подходяща добавка."

Организмът може да си изгради защита в продължение на няколко години.

Много от вредните ефекти на UV лъчите се дължат на суперпродуцирането на вредни молекули, известни с това, че предизвикват появата на бръчки и дори рак на кожата.

Предимството на доматите в защитата на кожата е антиоксиданта ликопен в състава им. Това е червеният пигмент, откриван в редица плодове и зеленчуци.

Kozmetikata.com






Първия Български Бутон за споделяне







Последователи

Подкрепете ни!

Елате в .: BGtop.net :. Топ класацията на българските сайтове и гласувайте за този сайт!!! Гласувайте за моя сайт в БГ чарт Гласувай за мен в BGTop100.com Гласувай за тази страница в Българския ТОП

Статистика

eXTReMe Tracker

Отслабване, диети, красиво тяло - Отслабване с лекота © 2008. Template by Dicas Blogger.

TOPO